Tro det eller ej, men jag älskar inte dej

"Jag måste ha godis!" var den enda tanken jag hade i huvudet för en stund sedan. Så jag och Fia racade iväg till Boden i hopp om att det skulle vara öppet. Och turen var på vår sida! Så nu sitter vi här mätta och belåtna med godis (läs: jag).


Ska snart pysa iväg på gym med Jenni, måste bara låta godiset sjunka. Får se hur det går nu, senast jag tränade var för miljontals år sedan. Men nu måste jag börja gymma och springa regelbundet (och jag ska dra ner på godiset). Någon som vill bli min gymkompis?

later!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

JAAAG ! :D

2010-04-18 @ 12:50:21
Postat av: Madeleine

sv till Mathilda: Låter bra! :D

2010-04-18 @ 19:06:47
URL: http://madeleinesdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0