6 februari 2010

Jahaajapp.
Jag har just ätit stora mängder mudcake.
Bra gjort madelinon, nu mår jag illa istället.
Men sånt får man ta här i livet.

Här sitter jag i morgonrock&pyjamas än idag.
Jag kanske skulle måsta börja klä på mig.. och fräscha till mig?
Om jag ska göra något vettigt idag.
Fast chansen att jag gör något speciellt är rätt så liten,
med tanke på hur trött jag är och hur tråkig jag känner mig.
Jag skulle faktist kunna desgina om bloggen lite.
Jag vill ha en ny header! NU!
& så kanske jag tar bort kategorierna.

äuhm. Nu har jag inget mer att säga.
Eller jo, jag gav upp med mitt FarmVille-renoverande.
Nu ser det exakt ut som på bilden i inlägget nedan, (y).
& så får jag damp på då 80% av mina bilder på bloggen inte synns!
Hur illa är det för er bloggläsare? Synns någon bild alls för er?
Jag vet inte vad jag ska börja ta mig till,
en sån sak får mig att mista blogglusten totalt.
Men vi kämpar på.




Kommentarer
Postat av: madde

man ser int alls dina bilder, eller ibland ser man någon enstaka.. :o

2010-02-07 @ 18:44:19
URL: http://malaxbruttonaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0