Alla dessa måsten

Jenni&Fia har farit hem nu.
Vi funderade lite på praoplatser,
jag vet inte riktigt vart jag skulle vilja fara.
Det är så dåligt när man måste kunna finska på nästan varje ställe som verkar intressant!
nåjaa, jag tror att jag söker egen plats tillsammans med Sofia,
så då har vi ännu tid på oss att fundera. Tror jag.

Nu borde jag göra läxor, läsa på prov, gå i duschen, tvätta håret, ta bort smink, se vad jag ska ha på mig för kläder imorgon (för att undvika stress imorgon på morgonen), städa upp i rummet, städa mina klädskåp, gå ut en sväng, och komma mig i sängs i tid så att jag orkar stiga upp före klockan 07.30 imorgon.
Jag borde göra en hel del alltså.
Jobbigt, jag kommer inte att hinna med allt det idag.
Och jag är så trött på att jag snoozar så länge på morgnarna så att jag försover mig.
Jag orkar aldrig stiga upp klockan 7 nuförtiden.
Blä.

Jag är så trött på min vardag just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0