Ätbar mat?

Goddag bloggen,
nu är jag i skolan & vi har IT. Jippii. Verkligen.
Imorse när jag slog upp ögonen och steg upp, så var jag på bra humör och kände att dethär kanske blir en bra dag. Men, så missar jag bussen. Förstås. Så fick jag vänta på att pappa kom hem efter mig och förde mig till skolan.
Nu har vi snart mat. Maten verkar oätbar idag. Det luktar kållåda i hela korridoren här uppe! Är det verkligen meningen att vi ska äta den maten? ;s
Nåjaa. Vi ska väl vara glad att vi får någon mat överhuvudtaget..

Igår var jag på bio med Sofia, vi såg sist och slutligen Avatar.
Så nu har även vi, som är 27 år efter alla andra, sett filmen.
Jag tyckte att den var helt bra. Och "avatarerna" var söta, aaw.

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0