I never thought I'd need you there when I cry

Nu ska jag snart börja göra mig i ordning för natten,
och sedan gå och sova så småningom.
Idag har jag inte gjort någonting roligt,
bara tråkiga saker som man är tvungen att göra.
Men såna dagar behövs väl också.. Kanske.
& så har jag känt mig ovanligt aktiv på bloggfronten idag också,
min uppdatering brukar ju inte vara den bästa.
Men ibland har jag lust att blogga, fast oftast inte.
Jag kan väl passa på och meddela att jag inte fattar något av fysikprovet.
Jag tar provet på min icke existerande talang,
och så satsar jag mer på andra kommande prov istället.


Här har vi ett exempel på vad jag brukar göra på fysiktimmarna.
Sitta och färglägga bilder i arbetsboken.

Jag säger godnatt & dröm sött nu redan.
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0