Söndag

Idag är det söndag. Jag gillar inte söndagar, för mig så är det en dag fylld av ångest (p.g.a skolan följande dag) och en dag då jag bara gör ingenting. Jag kommer mig inte för att göra någonting, utan det blir oftast så att jag fastnar vid datorn hela dagen. Hemskt men sant.

Idag ska jag iallafall försöka komma mig ut genom dörren (men vädret är hemskt!) och så måste jag läsa på det omöjliga fysikprovet. Provet är imorgon och jag har inte börjat läsa ännu, fastän det är det svåraste ämnet jag vet. Men problemet är att jag fattar ingenting, vilket leder till att jag inte orkar satsa på provet. Jag orkar inte läsa. Det blir ju ändå en 4 i vitsord, så varför lägga ner en massa tid på att försöka pränta in något som jag ändå inte förstår i huvudet?
Det är wasted time. & ja, jag är lat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0