Grattis mamma!

Grattis till min finaste mamma som fyller år idag!

& angående gårdagen så skippade vi filmkvällen i skolan och for till Jenni och såg på film istället.
& pratade med en jättesöt pojke på chattroulette .. awh.
Jag blev kär, fast den värsta förälskelsen har lagt sig nu.
Jag minns inte ens hur han såg ut så. Haha.

Ena dagen är jag kär, nästa dag så har det gått över.
Det är väl en av de största orsakerna till att jag är singel hela tiden.
Jag har svårt att bli kär på riktigt.

Dethär blev ett lite mysko inlägg, haha!
Jag sticker kanske snart till stan och resten av dagen tar jag som den kommer.
=)


Mina ögon ser lite roliga ut på bilden.
Men ingen dog av det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0