X

Tjenis penis, Shosan trosan, & SHENA MITTBENA!

Sitter här och är nästan frisk nu, känner mig rätt så kry i alla fall, (y)
Synd att jag inte kunde känna mig kry före lördagskvällen, blää blää.
Nåjaa, sånt får man ta, fast jag blir alltid sjuk vid fel tillfälle.

Michelle drog hit Tilda & Mattis på besök tidigare idag,
och jag släpade hit Sofia, så vi satt i min säng och såg på Livet enligt Rosa & fjantade oss.
Vilket betyder att jag nog börjar vara frisk och återställd nu.

Nu har jag tråkigt och ser på Stig Helmer för mig själv.
Jag måste medge att det inte är lika kul att se på hans fjanterier utan någon att skratta med.


Google bild.


Jag bestämde just att jag ska fixa till min blogg lite någon dag,
tyvärr har jag ingen kamera att ta foto till en ny header med.
Feel the pain.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0