I just wanna be happy

Jag och Fia hade planerat att vi skulle ta foto på allt vi gör idag, och så skulle jag ladda upp 100000 bilder här på bloggen.
Men tog vi några bilder? Näe, inte speciellt många. Bara egoopixxxxs. ;)



Efter skolan idag så pyste jag&Fia till stan
Fia@Hese


Madde@Hese



Sofia har bedårande grimaser....


egopix@h&m

Sedan gick vi på bio, This is it. Michael Jackson filmen. Vi var inte riktigt säkra på om vi skulle lägga pengarna på den, men vi chansade. Jag hotade med att lämna biosalongen om den blev för tråkig (jag har aldrig varit ett så speciellt stort fan av Michael Jackson).
Jag var påväg ut flera gånger. Haha, nej jag skoja. Men jag lurade Fia om att jag skulle gå några gånger, hon blev lessen. Okejokej, filmen gick att se! Fast det var inte riktigt som en film. Men den var mäktig.
Våra cokisflaskor fick erektion (vackert uttryck). Ni kan ju försöka lista ut vad det betyder!
Shit vad jag har skrattat mycket idag.
Nu ska jag sluta med att tålla&på!
Köpte också något smått. Ska in till stan och köpa något imorgon också, mami gav pengar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0