Hatar gamla tröga stenålders datorer

Shena, hade just skrivit ett riktigt långt inlägg men så raderades allt!
Jag orkar verkligen inte skriva allt igen.
Måste bero på denhär gamla datorn. "Favorit datorn" har gett upp, så den är på service nu. Hoppas att den snart kommer tillbaka, jag får damp på denhär datorn! Den tar 2095005069687 år på sig innan den gör något.
Jag är utan msn, vet inte hur jag ska klara mig. Det är nog först när datorn är borta som man inser hur beroende man är!
Det går inte att ladda upp någon bild heller, så min blogg förblir lika lidande som vanligt.
Sköt om er så hörs vi snart igen, om jag inte hinner mörda denhär datorn.


Kommentarer
Postat av: elinn

hur svårt ere å använd ebuddy.com ?

2009-12-01 @ 15:29:01
URL: http://youknowelinne.blogg.se/
Postat av: Madeleine

sv till elinn: fö den datorn ere svårt, laddar aldri klart så de e int ens värt ti fösök nåmer (:

2009-12-01 @ 17:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0