Söndag - ångest

Idag är det söndag, och jag känner ångestångestångest.
Vanligtvis så brukar jag tycka att söndag är en ganska skön dag, en dag då jag bara slöar och inte gör någonting alls. Men idag , näe uöösch.
Nu måste jag läsa på prov. Provet är först på tisdag, men det är bige och jag ligger inte speciellt bra till när det gäller det ämnet. Och så brukar jag inte orka läsa speciellt mycket dagen före vi har prov, speciellt inte om det är ett svårt ämne. Varför vet jag inte.
Problemet är bara att jag inte kan koncentrera mig nu heller.
Suck, jag borde gå och ta en promenad! Men det är mörkt, halt, regnigt, slaskigt & blåsigt ute. Jag tror att snön är borta nu.
Men får jag inte någon frisk luft så orkar jag inte med någonting. Dessutom känner jag mig som ett enda stort fläskberg.
ÅÅÅNGEEEEEST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0