16 oktober 2009 - Godmorgon!

Godmorgon!
Idag har jag lyckats sova liite längre än igår, och jag vaknade just upp en härlig dröm, mums.
Det är andra dagen på höstlovet nu, och det har varit chill hittills för min del, och det kommer antagligen att fortsätta så också. Ingen resa eller nått sånt.

Idag ska jag kanske till stan med Tilda&Michelle, vi får se hur det blir nu.
Det regnar där ute! Jag har inte märkt det, men den här hösten har det regnat väldigt lite. Konstigt, jag minns att på sommaren regnade det nästan hela tiden.
Måste i alla fall städa lite idag (det börjar bli stökigt nu igen!) för att ikväll får vi gäster.

Nu avslutar jag med Britney Spears nya låt 3 ,
jag tycker inte speciellt mycket om henne eller så, men denhär låten är ganska okej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0