30 oktober 2009

En sak är jättekonstig. Alltid när jag kommer hem från skolan och står och låser upp ytterdörren och söker nyckeln så blir jag jätte k(p)issnödig. Jag kan knappt hålla mig! Fastän jag inte alls är toanödig först så blir jag riktigt på bristgränsen just när jag kämpar med att få upp dörren.
Någon annan som upplever samma sak?

Igår hade jag en paranoid fluga i mitt rum. Den flög runt,runt,runt , upp i taket, ner i golvet, upp i taket igen med en hård smäll, in i väggen. Jag sprang runt och jagade den med en sopborste, men den bara gömde sig. Tillslut hittade jag den på väggen och då slängde jag finskaboken på den. DÖD. Flugmos på väggen, mumsmums!

& jag missade halva programmet av "Mammas pojkar" igår! Jag är djupt besviken på mig själv.
Klockan halv 10 stirrade Michelle på mig med allvarlig blick;
- MAMMAS POJKAR!!!!!!!!!
Vi rusade iväg till tvn och beklagade oss över hur vi kunde missa halva programmet. Nåjaa, nästa torsdag ska varken jag eller Michelle glömma bort det!

Idag är det fredag, härliga tider.
Ikväll blir det konvent, suuuuuuuuuuuuuck och jippii.

Nu ska jag sticka iväg och färga håret svart!
Ni får bild på resultatet sedan!
Eller så inte, hahahah. Jag lurade andreas idag med att jag skulle färga håret svart, och han tror på det fortfarande. Just nu skickar han åt mig på msn att "mitt inre vet att blont e finare, FÄRG INT E SVAAAAAAAAAAAAAART!!!!!!!!!!!"


Kommentarer
Postat av: soffi

:oo

ja e allti kissnödi då ja ska lås upp dörren å,

hemst!

hahaha:D

2009-11-02 @ 14:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0