Dagsverket

God morgon!

Nu har jag gjort om utseéndet på min blogg lite, men jag är inte ännu helt nöjd.
Hoppas att ni gillar det i alla fall!

Idag har vi ju dagsverket, så jag ska städa. Men ändå skönt att vara hemma istället för i skolan. Mamma sa att jag kan börja läsa på finskaprovet också, haha. Det är först på tisdag, men med tanke på mina svaga kunskaper inom finskan så är det egentligen inte en så dum idé om jag vill ha godkänt. Jag är dessutom dåålig på att läsa på prov, tycker att det är så himla uttråkanande.
Och nästa fredag har vi matteprov.
Ska jag dö eller ska jag dö?

nåjaa, ska gå och äta morgonmål nu!
posi på er


gammal bild, men det känns som att det är vinter nu nästan!
Fast. Ingen snö ännu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0