Dammsuga?

Godmorgon! ♥
För första gången i mitt liv så sitter jag här nu och blöder näsblod. Det är obehagligt. :<
Nu till bättre nyheter. Igår hade jag besöksrekord, fortsätt så människor! :D
Och den bästa nyheten är att jag har städat mitt rum!
Mitt rum ser mycket fräschare ut nu när golvet är fritt från kläder och saker. Det är en vacker syn. Jag blir nästan tårögd. Och idag ska jag dammsuga och torka damm för att få det fulländat.
Jag bäddade till och med nyligen sängen när jag steg upp. Mamma kommer vara stolt över mig. Eller nej, hon kommer att säga någonting i stil med: "Ja ha ju fösökt lär de ti bädd sängin nu i 14 år madelen, åså böri du nu föst!?"
Fast det är inte ens sagt att jag börjar bädda den på heltid, haha.

Ska äta ett ägg jag nu, pusshej!




Kommentarer
Postat av: michelle

fotograf: jag.

2009-10-03 @ 15:39:51
URL: http://minichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0