Minusgrader

Hejsan!
Denhär dagen hade kunnat bli min och Jennis död.
Okej, det var väl lite att ta i. Men idag på jomppan orienterade vi (suck). Och Totte (läraren) hade inte sagt någonting om att några gubbar höll på att spränga stenar 1 gång i timmen där vi orienterade. Men som tur så ringde Elli till Jenni och varnade oss.
Jag och Jenni var dom sista som kom därifrån.
Inte så trevligt om vi ovetande hade sprängts sönder, eller hur?

Imorse hade jag klockan på alarm; 06.17
Och så stiger jag upp halv 8?? Det gör jag typ varje skoldag, jag orkar knappt upp till skolan längre. Och ännu är det bara oktober.
1 oktober dessutom. Deprimerande! Men jag måste göra det bästa av situationen. Och så är det ju bara 3 månader kvar till jul, jippii! Julen är så himla mysig tycker jag.

Vi hade gröt till mat idag i skolan. Jag hade sett fram emot det hela veckan (gröitin,klapp,klappklapp!) men det blev en besvikelse. Det var inte min favoritgröt. Snyyft.
Och imorse var det minusgrader ute. Bläääääääääääääääääääääääääääää.

Efter skolan for jag till Jenni. Och imorgon är vi lediga! ♥
Vi har dagsverket, vilket betyder att vi ska samla ihop 10 euro på något sätt. Så himla skönt med extra lång helg! Ska sova riktigt lääääääänge imorgon. Bara mamma inte drar med mig någonstans, suck.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0