Torsdag


Pappa och Jenni, hahahah.



Welcome to the world - Kevin Rudolf
En gammal låt som jag tycker att är bra, den väcker minnen om Sommar, värme, sol, sand, hav, långa ljusa dagar, långa ljusa kvällar, vissa pojkar (haha).


Ikväll ska jag se på Mammas pojkar ! Jag vet inte vad det där för något, men Michelle sa att dom hade sagt i reklamen, "Han är så läcker, så chaarmiig" (mamman hade sagt det då alltså) och jag tyckte att det lät så kul när hon sa det. Fast det är väl bara en lika dålig såpa som alla andra tvprogram, men so what? (;



Kids - MGMT
& så avslutar vi med en annan gammal (?) låt som jag tycker att är bra.


En sak till, jag tror att jag har godis i näsan. :S
Undrar hur jag lyckades.., det känns jävligt obehagligt i allafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0