Sämsta tänkbara sätt

Hejsan,
nu är jag hemma!
Den här dagen började på sämsta tänkbara sätt. Jag missade bussen imorse pga en hemsk sak som hände. :<
Jag ville stanna hemma från skolan, men pappa skjutsade ändå dit mig. Så jag blev tvungen att visa mig med rödgråtna ögon och rinnande mascara, ehehe.
Men efter ungefär andra lektionen så samlade jag mig och blev mig själv igen.

Jajaaa, roligaste under den här dagen var väl i bussen påväg hem då Tobbi nös på begäran. haha.
Resten av dagen ska jag tillbringa med matteboken. Vi har prov imorgon, hemska saker.
tack&hej,maskpastej!




Bild från textilslöjd i sjuan, jag var så stolt över skärpan.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

va va e som händ? ;o

2009-10-08 @ 16:10:14
URL: http://mmathildaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0