Good girl gone bad


Bara för att bilden är en smula underhållande.

Heeysan!
Jag kom just hem från stan och Jenni är med mig.
I stan köpte jag smink och en halsduk. Jag hittade också en blå stickad kofta vid H&M, men pengarna tog slut, så jag kanske köper den senare.

Alltså, en sak som är jättejobbig, är att vara blyg! Jag är inte blyg när det gäller människor som jag känner bra, eller människor som jag inte känner alls. Men jag är superblyg inför människor som jag typ är bekant med, eller bara känner lite. Det är megajobbigt, och det finns ju som inget att göra åt det heller? ><
Och så är jag mer blyg inför flickor än pojkar, och jag tror att det har att göra med att jag känner en sån press på mig vad andra flickor ska tycka om mig, ni vet, flickvärlden kan ju vara ganska hård?^ Med tanke på att flickor mycket lättare snackar skit än pojkar.

Imorse hade jag problem med att komma upp ur sängen, igen. Jag snoozade i 1 timme!
Ikväll så blir det fredagsmyyys, med en skräckfilm som jag och Jenni har hyrt. The Unborn heter den, och det som är bra med skräckfilmer är att jag inte brukar ha så stor lust att äta. Speciellt med tanke på att jag har väldigt lite godis, jag hade bara råd med ca. 1 euro lösgodis, för pengarna tog slut. Ni vet inte hur lite godis det är!! :<
Någon kanske kommer och joinar oss ikväll också, vi får se.

& så ska vi kanske klippa min pannlugg lite!

Det kanske börjar bli dags för lite klippning?


Filmen som vi ska se!


kram,
&jenni !


Kommentarer
Postat av: michelle

sv: ofc vi har! :D

2009-10-10 @ 08:55:24
URL: http://minichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0