En bit bröd

Hej!
Jag har varit lite seg med uppdateringen på sistone, men jag har inte orkat blogga. Och det är så jag vill ha det, ingen press på att vara tvungen att uppdatera. Jag bloggar när jag vill och när jag känner för det.

Idag for jag hem från skolan efter andra lektionen, jag mådde inte alls bra. (En bit bröd har också med saken att göra.)
När jag kom hem så sov jag några timmar, och sen dess har jag bara tagit det lugnt. Och haft extreemt tråkigt.
Men jag kan inte göra någonting ikväll, (fast än jag jättegärna vill), eftersom min hals är jävligt sjuk. Buuu för den!

Dessutom är jag sjuk i hela kroppen (limin) efter jomppatimmarna vi hade igår. Jag har nog aldrig ansträngt mig så mycket, förutom på löptestet. Men jag har aldrig haft sjukt i vaderna, axlarna, armarna, nacken, revbenen och magen på samma gång. Jag tycker att nästan alla flickor i 8A & 8B klagade över hur sjuka dom var idag efter gårdagens jomppatimme? ;)

Jeppjepp, här sitter jag rastlös och inte vet vad jag ska ta mig till när jag är för svag för att göra nånting ikväll.
Hoppas att ni har det bättre i allafall!




Kommentarer
Postat av: FIA

domma jag som fick dej ti skratt vi matin .....

he va mitt fel hede me bröde :( najs bild på oss :)))

2009-10-23 @ 22:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0