En irriterad Madde

Jag håller på och läser på Kemi prov som vi har på onsdag.

Det gick riktigt bra. Jag började till&med fatta vad en atomkärna och yttersta elektronskalet är för något.
Helt plötsligt blir jag snål på Kismet, bara för att upptäcka att vi inte har en enda i huset, och bara för att upptäcka att ingen orkar köra iväg till abc för att köpa lite.
Så nu sitter jag här med glass, och det duger inte! Inte på långa vägar!!
Jag klarar inte av att läsa mer på provet heller, jag kan inte koncentrera mig! ><
Jag skippar nog också att fara ut och röra på mig ikväll, orkarinteorkarinteorkarinte ...

"Oktetten, Kemins faschinerande värld". Vad fan ska man med kemi till?! Och fysik och så för den delen?? Bullshit.



Jag vet inte vad jag vill längre, med någonting. Jag blir så förvirrad av mig själv!

Livet är inte alltid en dans på rosor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0