Meningslöst?

aahej,
Jenniklönt är här nu. Vi ska snart och handla med mamsi&päps. Något ätbart. Sluuuuurpen.
Vi har också varit i stan en stund idag, moffa hade vägarna dit så vi hängde på. Jag slängde bara på kläder och så for vi iväg. = jag var tvungen att bortsta håret i bilden.
ehehe. Ni frågade ju det också. ;)

hmmmpf, jag har ingen inspiration till att blogga! Jag är ganska bra på att skriva ner mina tankar och känslor, fast här på bloggen funkar det bara inte. Så det känns så meningslöst, att jag lägger ner min tid dethär utan att få ut något av det.

Jag lägger nog inte ner bloggen, men jag kanske inte uppdaterar så mycket. För jag vill inte ha en blogg där jag skriver om vad jag gör dagarna i ända, men det har blivit så att det är det enda jag skriver om.

kakkablähej,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0