Bildbomb @ Stockholm




Osminkad Madde på hotell i Åbo.


På båten påväg till Stockholm - Wildflower by Kenza


Michelle kola (läs: snubblade).


My man!


Ni vet att toaletterna låter hemskt på en båt när man spolar?
Michelle hade i alla fall brottom ut, så skraj som hon blev.


Michelle i Stockholm hos våra kusiner.


Redo för lite shopping.






På båten påväg hem.




Outfit på båten påväg hem;
Jeansjacka - H&M (ny)
Vit tunika/topp - Jim&Jill
Svarta leggins med dragked - Seppälä
Brun Väska - H&M (ny)
Converse skor - Stadium (ny)
Solbriollor - Vero Moda (jag praktiskt taget bodde i de där brillorna hela resan)

Till det så körde jag ofixat hår och osminkat nylle.
Vet ni hur skönt det är att ibland bara vara helt ofixad?








MICHELLE HISSAR:

Kondomer


Karaparfym


MICHELLE DISSAR:

Gubben på Yves Saint Laurent - planschen


Hål på legginsen


Mig



Michelle spelar Guitar Hero.






Vi hittade barnlekrummet. Eller rättare sagt så tvingade jag Michelle att
komma med mig dit.


I bilen påväg hem.



Här är en bild på i princip alla mina inköp, jag orkar inte börja fota varje enskild
sak, men är det något ni undrar om något så är det ju bara att kommentera
och fråga. :)



Nu säger jag tack för en rolig resa (med många roliga händelser som jag lämnar utanför bloggen ;) och så ursäktar jag mig för att jag inte har någon bild på resten av sällskapet, men nog duger det bra med "bara" jag och Michelle som rules!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

NÖ MÅST JA NÅO ÅK BÅT SÅ JA FÅR KÖP WILDFLOWER BY KENZA!



HAHAAHAHAHHAAH michelle:

springer ut ur wc:n

hissar



2010-04-05 @ 16:31:36
URL: http://mmathildaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0