Update från Stockholm

Hejsan mina små vänner, jag hoppas att allt är bra med er! :)
Vi befinner oss i Stockholm hos våra kusiner och allt är prima fisken. Idag har jag verkligen shoppat, och jag skulle säkert ha köpt ännu mer om jag hade hunnit. Lägger kanske upp bilder på mina inköp på bloggen då jag kommer hem. Imorgon tar vi båten tillbaka till Åbo och sedan bilar vi väl hemåt, vilket betyder att jag är hemma nångång lördag-söndag natt. På båten kanske jag och Michelle träffar våra nyfunna vänner igen, haha hoppas! Jag kan väl passa på och säga att jag var väldigt kär igår, men mina förälskelser brukar gå över på 1-2 dagar, så även denna gång.

Nåjaa, nu ska jag sticka iväg och vara lite social, vi har en väldigt energisk 5-årig flicka här också, haha! Sedan så kanske vi tar en promenad eller något.
Ha det bra mina gurkor, så hörs vi snart igen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0