Ett konstigt inlägg

Nu är jag hemma från skolan.
Det har varit en bra dag idag, om man bortser från jomppan.
Jag vet inte riktigt varför jag skriver ett inlägg nu, har egentligen inget att säga.
Men jag är på blogghumör idag, tummen upp!

Men jaaa.. tyyp.. hmm, precis. just he.

Haha, vad föredrar ni?
Bloggar som uppdaterar hela tiden med inlägg som det jag skrev ovan ,
eller bloggar som uppdaterar sällan, men med bra och intressanta inlägg?

Jag ska snart gå och äta iallafall. Så fort jag orkar slita upp min röv från stolen ska jag gå iväg..
JESS idag kommer Glee!
Men vad ska jag göra idag före det..?

äh, jag bjussar på några randombilder nu istället, då dethär inlägget blev så konstigt.
åh vad det är störande när en massa bilder på min blogg inte synns!




















Kommentarer
Postat av: sofia

ja dide bildren du laga i dehe inlägge synns int heller :s

2010-02-04 @ 16:53:35
URL: http://ssofiiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0