I skolan

Halåjsan!
Sitter på modde nu, har haft förhör, jag tyckte att det gick helt bra.
Vissa människor satt och smygkollade på vad jag skrev.
Vi har haft jomppa idag, det var HEMSKT, vi skidade. Jag kanske laddar upp nån av Jennis bilder sen senare idag, när jag låg död i snön.

Nu tar vi hälsingarna.

Jenni: ja vet int
Andreas: ja e bäst, he va skittråkot ti skrinn ida. å va ska ja skriv om?
Kevin: hej alla tittare, ja va ut å gick
Frank: hej bloggeeeeeeeeeeen
Sofia: ja fanns me på föhöre ja, ja känner mej obekväm i min outfit. ja glömd ti köp konventbiljett.. hejtå

Det var en aning konstiga hälsningar, men konstiga människor har konstiga hälsningar.
Höhö, nu var jag snäll.
Nu ska jag fortsätta fjanta och försöka skriva nått här på datorn, ciao hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0