Problemet med mina bilder är kanske utrett!

Goddag!
Jag skippade stan, och istället har jag tvättat håret (välbehövligt!) och
har haft hårinpackning & ansiktsmask.

& problemet med mina bilder som inte syns kanske är utrett!
Jag skickade ett mejl till
blogg.se,
och fick svaret att jag kanske hade raderat bilderna från arkivet.
Och det har jag gjort.. Så om jag vill få alla bilder att synas igen
så är jag tvungen att ladda upp alla i arkivet igen..
Och det tror jag verkligen inte att jag orkar.
Såå, kanske vi får ta och leva med att i stort sett alla gamla bilder inte syns..
Eller så byter jag blogg och bloggadress?
Jag känner för en nystart med bloggningen.

Vi får se hur jag gör.
later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0