Vet ni vad...

... på lördag blir jag hela 15 år!
Woohoooo!

Jag har läst lite på matteprov nu. Lite.
Men nu har jag gett upp.
Jag kan ändå ungefär lite mer än hälften..
Tror jag. Jag siktar på en 7:a.
Imorgon behöver jag inte ha någon bildkonst!
Underbart!
Åttorna ska till Botniahallen och kolla på innebandymatch mellan 8I och lärarna.
Tydligen.
Och imorgon är ju min sista hela dag som fjortis..
Det ska jag "fira" med att ha 238934890560 kg foundation i skolan.
Skoja!







Bilder som är drygt 1 år gamla
från mina tider som 14årig fjortis,
På den tiden visste jag inte att det finns något som kallas
måttligt med vardagssmink..





Nuförtiden ser jag lite neutralare ut.
ursäkta bilden, jag skrattar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0