Vrålhungrig

Snubblade just in genom yttedörren här hemma och
nu är jag hemma från ännu en skoldag.
Det fredag, jess!
Vet dock inte riktigt ännu vad jag ska göra ikväll.
Antingen till Jenni där åtminstone Jenni & Becka är,
eller så på filmkväll i skolan..?
Jag skulle egentligen inte orka med det senare alternativet,
beror på vad det är för people där.
Får se.

Jag är vrålhungrig,
har bara ätit ½ knäckebröd idag.
Dagens diss går till skolmaten!
Det stod att vi skulle få spagetti&malettköttsås,
men då man ställer sig i matkön och
känner sig glad över tanken på spagetti,
så får man syn på äckliga skarpa potatisar!
Buuuu.
Hoppas att maten är klar här hemma snart,
annars dör jag.








Dethär är vad jag och Jenni håller på med på fysik nuförtiden då
vi inte orkar vara sociala och prata
(att lyssna på Håkan är ju inget alternativ då man endå inte fattar någonting).
Vi sitter och färglägger alla bilder i fysik-arbets-boken.
Snart måste vi börja låna någon annans bok,
eftersom vi börjar ha färglagt alla bilder i våra nu.
Haha.


Nu ropar pappa mat! Så jag sticker, äntligen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0