You are the only thing I know like the back of my hand

Sitter vid datorn nu & jag har Sofia Snor med mig.
Haha, jag har en riktig Sofia-period just nu.
Idag har vi varit i skolan. Supriseeeeee!

Vi skulle fara på Avatar idag
(nej vi har inte sett den ännu, vi är 7 år efter alla andra),
men den kom bara med finsk text idag..!
Grr, vi som hade planerat så.
Men vi kanske far imorgon om den kommer med svensk text då.

Vi hade ju geografi förhöret idag,
och för att fatta mig kort säger jag:
Jag har tur om jag får godkänt.

Det var allt för just nu.

Tar mig friheten att bjussa på en bild där jag är utan smink.
(om bilden synns.. mina bilder har ju problem med såna saker).

later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0