6 januari 2010

Jag vaknade klockan 10.30 imorse av att pappa började spika ihop en låda (?).
Som förklarning på sitt respektlösa beteénde så sa han; "Ni ska ju endå opp ännu tidigan åmmåros!" (Ni ska ju upp ännu tidigare imorgon)
Fast jag gick och sov tillbaka och vaknade sedan runt 1-tiden.

Dagens planer är att jag ska göra mig redo inför skolan som börjar imorgon. Jag fasar. Dethär lovet har varit alldeles för kort, och jag är inte alls redo att börja skolan igen. Blää.
Men jag ska snart gå& ta mej ett varmt bad, tvätta håret och sen ska jag städa.
Jippiiii!

Var just ut&gick med Michelle.

Det är jättemycket snö ute!
nåjaa, hoppas ni har en skön dag. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0