It's a good thing tears never show in the pouring rain

äntligen, efter mycket krångel fattade Fia tillsist hur man skickar bilder på msn!
Att hon ska vara så trög.
Fast jag älskar dig ändå gumman fastän du inte har speciellt smart hjärna!

Idag har jag varit i skolan&stan.
& här kommer två av fias bilder,
bara för att jag har på mig Kevins keps & är allmänt ful.
Men man måste ju acceptera hur man ser ut, så är det bara!
Håret är made by Jenni, boka frissatid på [email protected]
Det var riktigt fint innan en massa hår föll ner på andra sidan
och innan pannluggen kikade fram.



Haha, bara för att Kevin var så stilig!
Och för att jag såg ut som en ekorre blandat med hamster.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Här kommer dagens köp;




Leggins 16,95 euro Seppälä


Det var allt för idag.
puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0