BILDBOMB, Vuokatti sportlovet 2009

Hej kära bloggläsare!
Idag var jag och Jenni påväg och åka slalom, men vi skippar det idag (mest p.g.a vädret) och far senare på sportlovet istället. Ja, jag ska vara hemma hela sportlovet. Ganska tråkigt, men ändå skönt att få vila upp sig i en vecka. Förra sportlovet var vi till Vuokatti, vi var påväg dit eller någon annanstans dethär sportlovet också, men sedan så blev det inget ändå.

Jag tänkte ladda upp bilder från Vuokatti sportlovet 2009 nu, så att jag får minnas hur kul vi hade det då. Det är exakt ett år sedan nu. Jenni var med oss, bör jag väl tillägga.
Jag skriver inga bildtexter utan here we go!





















































































Bilder i överdos. Det gillar vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0