Skiddag från skolan & en bildbomd

Idag har vi haft skiddag från skolan, skönt att missa onsdag, som är den värsta skoldagen på schemat.
Alla åttor var till Joupiska, där man kunde välja mellan längskidåkning/slalom/snowboard.

Nu har jag massor med bilder att ladda upp (fick låna Michelles kamera, min egen har varit sönder en längre tid, suck). 
Skriver inte så värst mycket med bildtexter, utan here we go!


Jag och min syster var normala imorse.




Gissa vem, med "förlängninghåre"!


Jo, det var ingen mindre eller mer än Benny! ("visst hett an he?" haha!)






Kenneth goes mördarblicken!












Så var vi påväg hem igen!












Kevin inzoomad, bilden blev mörk :<


"Allihåop, ja ska ha bild ti min blogg!"


"Ja ska ha bild ti min blogg igen!!"



Det var det, tack för en rolig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0