Your smile is a beautiful lie

Hej mina vänner!
Nu känner jag mig tvungen att uppdatera, fastän jag innerst inne inte orkar eller har någon lust. Har inte bloggat på några dagar nu, och det känns faktist riktigt skönt. Att inte ha några krav på mig själv angående min uppdatering, utan att bara blogga när jag känner för det. Men jag ska väl be om en liten ursäkt ändå mina läsare, det verkar trots allt som att jag ändå har några få stamkunder här varje dag, tummen upp.

Annars så är det väl inget annat jag har på hjärtat just nu. Skulle kunna visa vad jag nyligen har shoppat eller berätta om vad jag har gjort i helgen, men äh jag orkar inte.
Jag är nog ingen vidare bra bloggare. ;)

'
Sköne bild från förra sommaren, pappas motorcykel (y)


Kommentarer
Postat av: Jenni

sv: Hödu ja ork int berätt , sen kanske nångång :)

2010-03-14 @ 16:39:12
URL: http://jenniiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0