I really want you

Jag har ett problem. Jag ska till stan idag, och jag vet inte om jag ska tvätta håret eller inte. Haha, oj vad stort problem, tänker ni. Men det är det faktist. Mitt hår påminner lite om ett smörpaket, men det skulle vara så onödigt att tvätta det idag då jag ändå ska tvätta det imorgon. Om jag lägger upp håret så syns det väl ändå inte så bra? Eller vad säger ni?

På tal om något annat, sommaren börjar vara här. Igår vad jag och Jenni ute och traskade i endast minishorts och topp. Lite konstiga blickar fick vi väl, men vadåå vi vet ju att vi är heta ;). Skämt åsido.

Nu ska jag kolla hur det går för mina kokande makaroner,
pusi pusi, ni ska ha det så bra älsklingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0