It's times like these you learn to live again

Hej! Det har hänt mycket på sista tiden, men jag har tyvärr tröttnat på att blogga. Jag har kommit fram till att jag hellre har kul och gör mycket saker än sitter hemma och funderar vad jag ska skriva på bloggen. Visst går det att kombinera både&, men jag har kommit fram till att jag varken vill eller orkar göra det. Kanske jag smäller upp något inlägg nångång i framtiden, man brukar ju ändra sig.

Kan bara säga att jag lever livet och jag älskar det! :)

Adjö bloggen
/er Madeleine

Kommentarer
Postat av: sofia

nåmeen taaaaack! duärosöt! :)

2010-07-11 @ 21:00:35
URL: http://ssofiiias.blogg.se/
Postat av: sodia

haha! nääääää di ji onödo, o ja har ju tu min trogne vän !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-07-13 @ 12:40:23
URL: http://ssofiiias.blogg.se/
Postat av: anonymt fan

bra blogg, men kan du inte uppdatera snart?!?! jag besöker dig varje dag, men blir alltid lika ledsen då du inte har uppddaterat. .



mvh: you'r biggest fan. <3

2011-01-08 @ 13:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0