31.12.2009

Idag är det sista dagen på år 2009! Tänk det.
Jag har bestämt mig för att mitt 2010 (känns konstigt att skriva det) ska bli att roligt år. Jag ska vara gladare och göra mer saker.
Det finns bara en dålig sak med denhär dagen. Jag har jättehemsk nackspärr! Fast det var värre igår, då låg jag hemma hela dagen och kom inte upp ur sängen. Jag kunde inte alls vrida huvudet mot vänster, det tog så hemskt sjukt. Det tar nog sjukt idag också, men det har blivit bättre. Fast när jag har huvudet i en viss vinkel så är jag död. Nästan. Får hoppas att det blir bättre tills kvällen som jag kommer att tillbringa hos Jenni!
Ja. Jag har hosta också. Låg och hostade hela förra natten, och så har jag SNÅRAN. Varför ska jag alltid bli förkyld/sjuk vid fel tillfällen? :(


Gott nytt år på er!


Kommentarer
Postat av: CHRJ

sV: Det tycker jag med! Hoppas du får en toppenkväll! ;)

2009-12-31 @ 16:41:17
URL: http://chrj.blogg.se/
Postat av: Yoana

Härligt:D läget?

2010-01-01 @ 21:12:26
URL: http://yoanainaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0