Madeleine skriver tråkiga saker

Julafton är över nu för dethär året.
Hade det riktigt mysigt med familjen då.
Jag fick många fina julklappar,
bl.a en kamera.
Den är lite konstig, ibland tar den mörka bilder,
ibland ljusa, ibland suddiga.
Men överlag så är den riktigt okej.
Hade inte så höga förväntningar angående kameran heller,
eftersom det var något specialerbjudande/"på köpet" från Gigantti.
Men huvudsaken är ju att jag har något att ta bilder med,
och det har jag nu!
Är väldigt glad, fastän kameran inte är perfekt.
Men vi överlever, och nu kommer min blogg inte att vara lika lidande framöver,
utan roligare. Hoppas jag.

Såg en film med Jenni här om kvällen,
Adrift hette den.
Den var väldigt "gripande" (?) tycker jag.
Värd att se! Fast den var hemsk.
Inte på ett spökligt/övernaturligt sätt,
vet inte riktigt hur jag ska förklara det men ni kanske fattar.
Den var baserad på sanna händelser så det var inget övernaturligt inblandat.
Utan sånt som kan hända påriktigt.
Nog för att övernaturliga saker också kanske kan hända påriktigt,
men blablabla, nu borde jag nog sluta pladdra.

anyway så är jag jätteförkyld.
Jag hostar och snårar ner allting som kommer i min väg.

Lite bilder tagna de senaste dagarna:



Sötis Jenni!




Mys!


Kommentarer
Postat av: michelle

jeees, & jag on sötigast på dendä första bilden!

2009-12-27 @ 12:53:08
URL: http://minichelle.blogg.se/
Postat av: sophia

Sv: härligt att höra! jorrå, det är bara bra här =)

2009-12-27 @ 23:31:45
URL: http://thesundgrenkohl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0