Datorn är hemma

Shao bloggen, tänker börja med att meddela att DATORN ÄR TILLBAKA NU!
*happy madde*
Fast den låter jättekonstigt..? Irriterande.

Idag tog jag vaccinet mot svininfluensan. Jag var jättenervös före, jag hatar sprutor, har sprutskräck.
Men sprutskräcken är inte lika stor som blodprovsskräcken, usch då.
anyway, så pickade tanten mig bara i armen och så var det över! Jag hann inte riktigt med, det gick så fort med sprutan.
Och jag hade inga biverkningar under hela dagen, förutom att jag mådde illa från och till och så var jag rätt så trött.
Men nuu har det börja ta sjukt i armen, väldigt sjukt också. Och jag som trodde att jag var lyckligt lottad och att jag skulle slippa biverkningarna. Men nej då.

Google bild





& så har jag varit med Elinne på New Moon idag, den var helt oooook.
Men inte alls lika bra som första filmen, tycker jag.
Jag skämde ut oss och pratade och skrattade mesta dels av filmen, så allt är som det ska vara då. ;)
Böckerna är fortfarande bäst, håller på med fyran nu och jag är helt fast.
Ikväll blir det tvn som gäller!


Google bild




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0