Life is a game but it's not fair, I break the rules so I don't care


Hej blogis!
Hjääääälp vad jag är trött.
Jag började just läsa på geografi förhöret som vi har imorgon, men jag var så nära att somna så att jag var tvungen att stiga upp ur min sköna säng. Annars så skulle jag som vanligt somna medan jag läser på prov/förhör =
jag skulle få ännu ett dåligt vitsord.
& , såklart väljer man att gå till datorn då.

Dagen började med att jag missade bussen, det är nog en hopplös känsla när man ser den åka iväg lååångt borta och veta att man inte har den minsta chans att hinna.. 
Men jag fick nog skjuts till skolan sen.
Efter skolan så for jag till stan och köpte en liten present åt "Reboka" , en tid sedan hon fyllde nu,
men imorgon så blir det "födelsedagskafi" hos henne. Hehehehehe.



• TISDAG (idag): Fortsätta läsa på geografi förhör.

• ONSDAG: Skola, fara till Reboka med några människor om allt går som planerat.

• TORSDAG: Skola, stan med åtminstone Fia, måste börja köpa julklappar, suuck. Har bara en köpt, som tur ska jag inte köpa så många i år. Men det är alltid jobbigt att hitta julklappar. På kvällen blir det tv:n som gäller, som vanligt på torsdagar. TORSDAG = TV.

• FREDAG: Skola. På kvällen så måste jag se idolfinalen, var eller med vem vet jag inte men det får jag se. Jag hoppas att Erik vinner!

• LÖRDAG: Hmm... Jag har länge planerat att fara och äta till Rax, hänger någon med?? Och kanske bio? På kvällen skulle jag vilja hitta på något, inget speciellt eller stort, men jag skulle vara sugen på en galen Singstar kväll. Som slutar med att man springer ut i bara bh mitt i natten och skrämmer grannarna och beter sig allmänt moget. Hänger någon med? ;)

• SÖNDAG: Kyrkan, troligen..? Skribaaa, suuuck.



Detdär är veckans planer hittills.
Jag vet inte riktigt varför jag skrev ner dem,
men så att jag har någon som helst koll.


Michelle&jag för längesen.

Ha en bra tisdag gott folk!



Kommentarer
Postat av: Jenni

Ha vi planera fa ti rax på löda ? :oo alltså såde iställe fö ti köp julklappar ? (:

2009-12-08 @ 18:15:47
URL: http://jenniiia.blogg.se/
Postat av: michelle

ja hänger me på allt !!!!!

2009-12-08 @ 19:00:08
URL: http://minichelle.blogg.se/
Postat av: michelle

sv; okooo , bra att det värmer diGG hjärta .... ♥

btw vi ji heit som smeit på bildin!! :D

2009-12-09 @ 17:08:10
URL: http://minichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0