You become somebody else

Hallojsan, vi hade det helt trevligt hos Becka idag.
Och skolan var också helt okej.


Sitter och myser med min Twix. (läs: myste)



Flirtar med webcammen.


Jag ska ju till stan med Fia imorgon, ska söka julklappar och något till julfesten.
Jag har redan klänningen på klart, men jag ska köpa tunna svarta strumpbyxor (tror jag)
och så tänkte jag på någon rosett till håret.
Och så skorna! Suck, vad ska man ha för skor?
Har någon tips på hurudana jag skulle kunna köpa?
Jag tänker på några med klack.

Domdär var ganska snygga tycker jag.
Första bästa jag hittade från första bästa modesida som jag kom på, nelly.com , haha.
Men jag skulle inte vilja ha med så hög klack tror jag,
eftersom jag inte gillar att känna mig hur lång som helst.


Nu över till något helt annat;

Igår kväll kom jag på hur jävla mycket jag egentligen skäms för åttans klassfoto.
Jag ser ju inte ens in i kameran!
Jag ser ut att vara skelögd, tittar upp i himlen och ser ut att tänka:
"nämen tide flög ju Robert Wells!!!!!!"
Piinsamt.


Det var väl allt för idag.
Ha det bra så hörs vi väl imorgon igen!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0