*

Shenaa, jag är nog hemma nu!
Jag ska ta myskväll med mig själv ikväll.
& så ska jag kanske börja läsa lite på geografi förhör, suck!
Jag som trodde att vi var fria från förhör och jobbiga saker för i år nu, men nähäpp!
COL = Crying Out Loud.
anyway, jag ska kanske också städa upp i rummet liite (men chansen är ytterst liten)
eller så läser jag ut fjärde "Twilight-boken", Så länge vi båda andas .
Jag ska iallafall inte äta mer idag. Jag är så fet nu efter allt jag proppat i mig så jag kan knappt gå.
Seriöst, det är farligt att vara på besök hos Fia.





Idag hade jag jeans på mig för första gången på ett halvår. (!)
Jag använder väldigt sällan jeans, jag tycker att jeansleggins är bäst.
Bekväma och behändiga.
Jeans är så.. skarpa, och obekväma.
Fast jag har jättemånga par jeans som jag inte använder, mellan 7-10 st.
Vissa är för stora, och som jag sa så föredrar jag jeansleggins framför jeans.
Vad föredrar ni? Jeans eller jeansleggins? (flickor då alltså).



Haha. Jag känner på mig att dethär med
"något-som-liknar-wannabe-modebloggning" nog inte riktigt är min grej.
Dessutom så ser man knappt någon skillnad på byxorna på bilden.
Men, man måste ju få pröva på nya saker här i livet. ;)



Kommentarer
Postat av: michelle

jeansleggins

2009-12-08 @ 19:01:13
URL: http://minichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0