+


Var på bio igår med sötisarna på bild. Vi träffade Jenni Janina & Lina där.
Vi såg Trubbel i paradiset, (Loma terapia tror jag den hette på finska)
den var nog helt bra.
Efteråt så skulle vi gå till Hese, men dom hade stängt. :<
Så vi fick "visa" några gubbar vägen till Sokos hotellet istället, haha!
Ehm. Ja detdär hängde ju ihop. ;)

Idag ska jag in till stan på mellandagsrea med Sofia,
måste köpa nytt hårvax och underkläder.
Men jag har sån ångest nu med vad jag kan köpa,
då jag för en gångs skull ha pengar! Är så rädd att dom ska ta slut.
Kommer sluta med att jag kommer hem med en massa onödigt..
Visar kanske sen vad jag köpt, om det är något intressant. ;)

See you!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

taack gullunge! din röst hjälpte mig! :)

2009-12-28 @ 15:52:58
URL: http://jjenniferks.blogg.se/
Postat av: jassü.

ahahha, madde, du ha lärt dej finska (y) ::D

2010-01-08 @ 20:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0