Gamla tider!

alltså, jag önskar verkligen att jag hade en kamera!
Min blogg skulle bli mycket roligare då och jag skulle ha mera blogglust.
Synd att min gamla var tvungen att gå sönder!
Får ju hoppas att jag får en ny i julklapp :)

Nu till en annan sak,
eftersom jag sitter här nu och inte har något att göra så ska jag bjuda på några gamla HEMSKA bilder!
Det är inte klokt hur mycket man ändras.
Och att jag gått utanför dörren när jag såg ut sådär!!


Ja herregud.. Elinne och jag, sommar 2008..?
Tänk att jag faktist laddar upp sånahär bilder.
"Det handlar om att bjuda på sig själv".


Hahahahah! Dålig kvalité, meen..



Pff.. Min favorit egobild, då jag gick i femman typ?


Love my hair!!!!!!!!! Not, sommar 2008 typ.


Hahahah, i sexan. Elli sket ut mej.


Guud.. I sexan, runda kinder eller nå? ;o


Hahaha, jag tror jag låter folk vara anonyma på denhär bilden..


eehm, favorit egobild i sexan..
Ja, jag har varit brunett. Inte så hett.


Jag tror att det får räcka nu.
Mer en annan dag!
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0