No matter what they take from me, they can't take away my dignity

God dag,
idag skall jag:

• Fara ut nu riktigt just, jag behöver lite frisk luft. Även fast jag känner mig ganska krasslig, men det kan ju bero på att jag har suttit inne i 2 dagar nu.
• Duscha och fräsha upp mig riktigt ordentligt efter att jag varit ute, hårinpackning osv..
• Se film, kanske ha någon att joina mig och mysa resten av dagen, så är jag kanske helt frisk imorgon.

Jag vet att dethär är ett oerhört tråkigt inlägg,
men jag tror att om jag skriver ner vad jag ska göra så är det större möjlighet att jag gör det.
Och dethär är min blogg.


Bild från förra vintern,
tänk att vi inte har någon snö ännu i år!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0