Nothing compares to you

Förra natten så sovde jag, Michelle och Tilda i min säng.
Det blev trångt. Michelle fick gå och sova med mina&tildas fötter.
Vi kikade också på film, Vi hade i alla fall tur med vädret igen .
Det var nog roligast när giraffen spydde i bilen.
Sen så fjantade vi&på också, som vanligt.

Snart kommer Fia hit.
Vet inte riktigt vad vi ska göra,
men nånting inom affärsbranschen skulle jag tro.


Fråga inte vad jag menade med detdär.
Jag vet inte det heller.
Ska nog ta och sätta punkt för detta inlägg nu innan jag börjar yra&på som en värre myrslok.
























Bara lite passande fina sommarbilder såhär i vintervädret.


Kommentarer
Postat av: michelle

johhodå! hörd int du krase? oo;

2009-12-22 @ 12:19:24
URL: http://minichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0