X

God tidig kväll,
jag sitter här ensam hemma och mår illa och är svag.
Jag mår såhär varje dag från och till, fast idag var det värst som det varit på länge.
Har kommit fram till att jag måste börja äta mer. Tror att jag får i mig för lite näring. ;s
Jag försöker inte alls undvika att äta mat. Utan jag äter så mycket godis, chips och kex och såna saker så jag håxar inte äta mat.
Nu ska det bli ändring på det, annars faller jag väl ihop en vacker dag.


Nu har Jennit skickat lite bilder från julfesten,
 tyvärr är de flesta så suddiga så jag laddar inte upp dem.



I bilen på morgonen, usch då.

Ni får nöja er me dedär bilderna.
Endast jag och Fia på dem, men dom flesta andra var hemska eller suddiga.
Jennis bilder, tack för att du skicka dom gulle! :)



Skorna jag hade på mig,
försökte få en bild som såg okej ut, utan att lyckas.
Dom ser så spetsiga ut på bilden..
Och tantiga, men jag hade svarta strumpbyxor till så detdär spännet syndes inte. ;)

Jeppjepp, ni ska ha det så bra :)
å guuud va skönt det är med jullov!
Jag börjar med en lugn start nu idag (;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0