14 november 2009


Denna lördag började med att jag vaknade klockan 8 !
Jag försökte somna om (som jag alltid gör) men efter en halvtimme så steg jag upp, eftersom min morgonpigga familj hade planerat att åka till stan en sväng runt halv 10 - 10 tiden. Fast då jag steg upp så sov alla andra ännu, hehe.
Sedan så fräste vi iväg till stan och gick på familjeshoppning, the whole happy family together.
Jag skoja bara. Ha ha. Roligt skämt.
Näe, jag gick runt och var Michelles assistent medan hon shoppade. Men hon envisades med att bära shoppingbagsen själv.
När vi kom hem så åt vi lite och sedan gick jag och sov (?) !
Jag vaknade runt klockan 4-5, sparkade igång datorn och satt där och möglade en liten stund.
Sedan gick jag i duschen och hade lite hemmaspa för mig själv!
Jag tvättade håret, hade hårinpackning, ansiktsmask, tog bort gammalt nagellack, hade mera bra saker för huden i fejset, rakade armhålorna, OCH, hör&häpna (!) rakade benen !!
Nu ser jag att mina tånaglar också skulle behöva sig en klippning..?
& ja, jag vet att ni är jätteintresserade av att veta vad jag gör i badrummet!

Nu känner jag mig i allafall fräsch&fin. Orkar inte göra något ikväll (okej jag skulle väl nog kanske orka) så jag tänker söka fram något gott att äta, se en film och kanske ringa någon och fråga någon om den någon vill joina mig.

Jaaja. Det är sånahär tråkiga uppdateringar jag försöker att undvika att skriva på min blogg, men ibland har jag lust att blogga, fast oftast inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0