Chokladsås med glass

Hej haloåa!
Jag har just ätit chokladsås med glass. Muums. Jenni är här, och vi skulle snart börja studera ihop. Men nu ska Jenni dumpa mig här med läxorna (som jag säkert inte kommer att orka göra nu) och åka och handla med sin morsa. Schyst? Nej.
Idag kom två poliser och berättade om någonting till vår skola. Den ena var ganska charmig, hehehe. Jag tänkte nästan fråga om man får köra med gräsklippare på vägen, men jag vågade inte. Hahahah. Jag brukar inte ens köra gräsklippare, jag vet inte ens hur man startar en.
Mamma tjatar om att "madelen du bara degar du medan alla andra jobbar", så jag ska gå och vika in lite kläder nu.
Sharå!

Dagens upptäckt: Man får lätt 2 timmar att flyga iväg på Hesburger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0